WYDRUKI NA FOLIACH

Jednym z głównych przeznaczeń oferowanego przez nas druku solwentowego jest między innymi wydruk na foliach samoprzylepnych, dla którego znajdą Państwo wiele zastosowań. Służy on między innymi do oklejania tworzyw, okien oraz elementów do podświetleń. Wobec czego należy wyróżnić następujące rodzaje wydruków na folii.

1. Wydruk na folii kryjącej
Ten rodzaj folii charakteryzuje się nieprzeziernym białym kolorem podstawowym, który w bardzo niewielkim stopniu przepuszcza światło.
Jest to idealny wybór podczas wykonywania szyldów, wyrobów z tworzyw, a także pełnego pokrycia szyby określoną grafiką.
Wydruk na folii kryjącej można dodatkowo zabezpieczyć laminatem UV, co znacząco wydłuża żywotność reklamy.

2. Wydruk na folii dziurkowanej
Podłoże to stworzone zostało z myślą o oklejaniu witryn. Dzięki umieszczonym w tej folii otworom istnieje możliwość oglądania przestrzeni na zewnątrz z wnętrza lokalu.
Efektem ubocznym zastosowania tej folii jest delikatne przyciemnienie lokalu, co wynika z mniejszej ilości światła docierającego do wnętrza.
Folii tej nie pokrywa się laminatem.

3. Wydruk na folii mrożonej
Wydruk na dekoracyjnej folii imitującej mrożone szkło dostępnej w dwóch odcieniach, jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających kompromisu pomiędzy oznaczeniem danej przestrzeni, a uzyskaniem charakterystycznego i przyjemnego dla oka wyglądu.
Wydruk na folii dekoracyjnej charakteryzuje się również dużą ilością przepuszczanego światła oraz tym, że nie pozwala na dostrzeżenie kształtów znajdujących się za nią. Sprawia to, że jest to idealna folia do miejsc wymagających intymnego podejścia do klienta. Zastosowanie znajduje ona prawie w każdym gabinecie lekarskim.

4. Wydruk na folii do podświetleń
Ten format reklamy jest charakterystyczny pod względem podkładu jak i samego wydruku.
Podkład stanowi w tym wypadku specjalna folia dzięki której grafikę można wykorzystać w elementach podświetlanych, takich jak kasetony czy prezentery.
Kolejną różnicą w porównaniu z poprzednimi propozycjami jest podwójne nakładanie wydruku, co pozwala na uzyskanie wyraźnej i żywej grafiki po podświetleniu.
Niepodświetlona grafika zachowuje się podobnie jak wydruk na folii kryjącej.
Wydruk ten można dodatkowo zabezpieczyć laminatem UV, co znacząco wydłuża żywotność reklamy.